baby, its a new day!

Ensam hemma.com ;) HÄR ÄR DE FF! haha nä, skoja ju bara. men lite sant. Jag och ronja har precis ätit mat. Hon städar toaletten och jag bloggar. HÄRLIGT. Ikväll blir de mys. Först ska vi se min älskling på tv, sen har vi laddat ner twilight. Måste ju se den igen. Så eftersom jag ska se 2 snyggingar idag kommer jag sova gott :)
Sov hos Molle inatt. Hon pratade i sömnen, tydligen jag med :) Haha. Alltid lika mysigt hos familjen Janzon ;) Sen skulle hon köra så jag åkte hem.
Sjukt fint väder idag. Härligt härligt. Kommit in i en ensam period. jag är typ ensamst i världen. Jag behöver en MAN :P haha nä de gör inte jag alls. men de hade varit mysigt. Iaf, på tal om inget. Jag har inte ont i tander mer !!! wiiie.
Nu ska ja lägga mig o slappa framför tv:n så ha de bra people ;)
PussKram/Micke


Kommentarer
Postat av: connie

Haha.. men värst va jag är en tjuv då ;) hahaha.... Ah tar man de den enes ord tar man den andres!!! HAHAH tack så mycket gumman!

2009-04-01 @ 22:48:32
URL: http://connieanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0