Äntligen fredag.

Vart ska vi sove i natt - Perikles! - Fet låt, riktigt toppad! Haha tror de är rätt illa att vara så toppad halv 11 på morognen, haha. aa igår skulle jag lägg mig tidigt men nej, då ringer dom som idioter och ska prata i 4 timmar, allvarligt. Somnade fan i telefonen. haha de gjorde vi faktiskt.
Idag e de mega fredag och vi ska röja på stan. 22 grader e de ut med. Fan va skönt, gick till affären nyss, solen stekte riktigt härligt. Har börjar inse att detta är min semester. jag har semester till 1 juni sen blir de att arbeta. Men iof e de ju bara att möte iditerna efter jobbet o åka o bada på sommaren :)
Jag är jävligt nervös att jag kommer få ett brev från kronofogden snart för de där misstaget. DÅ BLIR JAG FÖRBANNAD!
Har betalat alla räkningarna nu med, blev inte så mkt kvar, men ja klarar mig för en natt :D
Nu ska jag duscha sen ska ja tvinga med malin till stan och äta sushi och sitta solen!
PussKram/Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0