allum

japp, tog en sväng till allum för att kolla på en ny kamera, eftersom min är spårlöst försvunnen, jag jag VET att jag inte har tagit med den ut på typ en månad.. jag har letat ÖVERALLT och den är helt väck.. målet var ju att hitta en kamera som hade färgen rosa, och såklart hittade jag en jättefin rosa kamera :) till en ganska bra pris oxå ;) hoppas att den funkar lika bra som min förra älskade kamera.. och nu när jag väl har en kamera ska jag fan ta kort på ALLT, jag har tänkt att ta kort på massa nu när jag inte haft någon, så kommer jag säkert inta ta ett enda kort bara för arr jag har den :P haha .. ne men jag ska bli bästa på att ta kort ;) gött e de .. och så fick den ett fint rosa fodral oxå;) så den ine blir repig och ful :D
jaha, aa efter det så satte vi oss på fiket (vårat stammisställe;D jättemysigt) och drack kaffe, och micke drack te ;)  och så kom natha förbi oxå :) satt och tjötade sen kom rebbe förbi en sväng oxå :) mysigt .. och nu sitter vi här vid var sin dator och nördar oss :D som vi har gjort hela dagen :P
ne nu måste jag byta om ;) soo long suckers :)
/molle♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0