ÅÅÅÅH !

Igår blev de ännu en filmkväll med Noja, en romantisk film. jag fick mega ångest! haha, de är inte riktigt min grej de där med förhållande o allt. Folk har gjort så jag är rädd för förhållanden. Alla bara bråkar, klagar och skriker. Varför gör man de med den man lever med ?! LÖS ERA PROBLEM ! Men iof gjorde jag ett test på facebook, resultatet blev att jag är " förhållande typen" - Jag passar i alla förhållanden. ( HAHA knappast )
Efter filmen gick jag o la mig, tror ronja va upp länge för när jag vaknade låg gp på köksbordet :/ Haha, ska inte väcka henne!

Idag är de fredag ! Härligt härligt ! Börjar iof bli lite förkyld känner jag. Men de stopar mig inte. Hoppas verkligen jag ser "Mr lover lover"  idag Haha. Ja ja, nu ska jag gör lite att äta så vi hörs.
Puss&Kram / Micke



(Gamalt kort)

Du vet precis vilken punkt du ska trycka på, skönt o veta va ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0